Країна виробництва шин. Важлива чи ні?

Поширити:

Питання, пов'язані з тим, де саме зроблено шини, завжди обговорюються дуже гостро та жваво. Особливо вони стають актуальними серед вітчизняних автовласників напередодні сезонної зміни покришок. Існує думка, наприклад, що Китай – це дуже погано, а Україна – це взагалі нікуди не годиться. Багато хто шукає шини іменитих брендів і такі, щоб вони були виготовлені безпосередньо в країнах, де знаходиться їхня штаб-квартира або основне виробництво. Тобто. якщо це, наприклад, Michelin, то шини обов'язково мають бути виготовлені у Франції, а якщо Goodyear, то обов'язково у США.

Ця думка неправильна. Вона глибоко застаріла і залишилася на межі століть. Китай давно вже перетворився на одну з найуспішніших світових економік і здатний випускати продукцію, якість якої знаходиться на рівні найвідоміших світових брендів. Українські заводи з виробництва шин оснащені найсучаснішим обладнанням та застосовують інноваційні технології, випускаючи шини, що відповідають світовим стандартам. А шини MICHELIN можуть бути виготовлені в Польщі чи Угорщині. Про всі ці процеси, і важлива країна-виробник шини чи ні, читайте далі...


Глобалізація

Процеси глобалізації світової економіки вже давно захопили і шинну галузь. Зараз багато виробників автомобільних шин намагаються розмістити свої виробничі потужності якомога ближче до кінцевого споживача. Цьому є цілком логічні пояснення. По-перше, це суттєва економія на транспортних витратах. Хоча будівництво цілого заводу з виробництва шин – процес дуже непростий як з позицій організації, так і з фінансів, проте виробники на це йдуть, адже одна справа вести шини Goodyear в Україну зі США, а зовсім інша, наприклад, зі Словенії. По-друге, шинні виробництва «підтягуються» до регіонів, де присутні перспективний ринок, високий попит, суттєво нижчi податки та дешевша робоча сила.

Наприклад, знову можна навести ту ж компанію Michelin. Її заводи розташовані у сімнадцяти країнах по всьому світу. Шини MICHELIN виробляються в Німеччині, Іспанії, Мексиці, Канаді, Польщі, Китаї, Тайланді та інших країнах. При цьому рецептура, технології та система контролю якості на всіх заводах повністю відповідає внутрішнім стандартам компанії. А це означає, що будь-які шини MICHELIN незалежно вiд країн, де вони вироблені, повністю ідентичні за якістю та технічними характеристиками. Понад те, у деяких випадках філіями випускаються так звані «регіональні» моделі, які виробляються з урахуванням кліматичних умов конкретної території.

Ця тенденція має масовий характер, охоплюючи буквально всі відомі шинні бренди. На вітчизняному ринку можна зустріти автошини відомих виробників, які випущені у різних країнах. Перелік виробників та всіх країн, де виробляються їхні шини, дуже великий.


Контрактне виробництво

Існує ще одна тенденція, яка в останні роки набула широкого поширення, особливо у Східноєвропейському регіоні. Суть її полягає в тому, що визнані лідери світової шинної галузі, навіть володіючи заводами у різних країнах, укладають контракти із незалежними підприємствами на випуск шин під своєю торговою маркою. При цьому власник бренду надає підряднику необхідну технічну документацію, перевіряє відповідність обладнання його вимогам та забезпечує контроль на всіх етапах виробничого процесу, починаючи із закупівлі сировини та закінчуючи упаковкою готової продукції. Виконання цих функцій забезпечують уповноважені представники бренду.

Сьогодні такі виробництва на базі старих шинних заводів часів соцтабору, які згодом були переоснащені та доведені до сучасного рівня, працюють у Чехії, Польщі, Словенії, Словаччині. У цьому списку є і Україна, де на базі Білоцерківського шинного заводу з майже п'ятдесятирічної історією, створено компанію «Росава», виробничі потужності якої оснащені найсучаснішим обладнанням світового рівня. На цьому підприємстві випускаються шини під власним брендом - "ROSAVA", а також шини на замовлення ТОВ "ПРЕМІОРІ". Сьогодні компанія виробляє понад 250 типорозмірів шин, які постачаються у шістдесят країн та мають виключно позитивні відгуки.

 

Китай

Якщо провести аналіз сучасної шинної індустрії, можна помітити, що багато світових лідерів мають свої заводи біля цієї країни. Пояснюється це дуже просто. У Китаї створено комфортний інвестиційний клімат, проводиться відкрита політика щодо залучення іноземних капіталів, демонструється лояльне ставлення до іноземних компаній, які здійснюють свою діяльність на території Піднебесної. Однак важливо також враховувати, що окрім виробництва автошин під торговими марками відомих брендів, у цій країні є свої виробники, якість гуми яких знаходиться на високому рівні. Найкращими є шини Maxxis, Sailun, TriangleSunny, Amberstone, Annaite, Aotai, Aplus, Ecovision, Habilead, Kapsen, Ovation, Taitong Вони відрізняються гарною керованістю, високою зносостійкістю, надійністю та відмінним співвідношенням «ціна-якість».


Висновок

Насправді, висновки прості. Гонка за Goodyear саме з Америки або Michelin безпосередньо з Франції безглузда. Хіба це справа престижу, а за відомий бренд, та ще й за значок «Made in...» завжди доводиться переплачувати. У решті випадків головним критерієм є не країна-виробник, а сумлінність продавця. Якщо він отримує продукцію безпосередньо від виробника або його офіційного представника і якщо має власний склад, в якому створені всі необхідні умови для зберігання покришок, такий продавець заслуговує на увагу.

02000, Україна, Київ, Київ, вул. Садова 70-110 (Авторинок Жуляни)
Коментарі
Поки немає коментарів
Написати коментар