Все про вживані шини. Чи варто купувати.

Поширити:

Вживані шини – зло!

Важко зрозуміти людей, які намагаються купувати вживані шини. На це ризиковане діло їх штовхає бажання заощадити. Однак, як показує практика, така економія може бути дуже небезпечною, адже їзда на старих, зношених шинах – це завжди загроза як для водія, так і для пасажирів. Проблема вживаних шин має й інший бік. Справа в тому, що покупець може не знати, що перед ним шина з вадами. Їх відновлюють, фальсифікують дати виготовлення, у різний спосіб приховують дефекти та «історію хвороби» шини. Одним словом намагаються всіляко продати вживані шини і будь-якими способами отримати вигоду, залишаючи обдуреного покупця віч-на-віч з цією проблемою. Як цього уникнути? Фахівці дають кілька порад.


Вік шини

Всім відомо, що згодом гума старіє та втрачає свої властивості. Вона стає грубою, як то кажуть, «дубіє», тобто, втрачає свою еластичність, на її поверхні з'являються мікротріщини. Через те, що боковини стають жорсткими, ускладнюється шиномонтаж, а від того, що протектор втратив еластичність, різко знижуються зчіпні характеристики, внаслідок чого зменшується показник керованості, особливо на мокрому асфальті. Граничний вік автошин може змінюватись в залежності від якісних характеристик гумової суміші та технологій виготовлення. За стандартом термін експлуатації шин п'ять років. Насправді вони ходять довше.

Фахівці в цьому випадку не радять гнатися за найсвіжішими шинами, виготовленими буквально на місяць покупки, тому що важлива не сама дата виготовлення, а час початку експлуатації. При цьому якщо шина пролежала на складі навіть у найкращих умовах 8-10 років, цей факт має насторожити та змусити задуматися про доцільність покупки. Дата виробництва шини нанесена на боковині шини у вигляді чотиризначної цифри. Перші з них – це місяць випуску, а другі дві – рік випуску. Наприклад, «0818» означає, що шина зроблена у лютому 2018 року.

Бувають випадки, коли старі шини, що вигоріли, які, наприклад, зберігалися на вулиці і змінили колір з чорного на сірий, для поліпшення товарного вигляду натирають силіконом. Це ще одна нагода звернути найпильнішу увагу на дату виробництва покришки.


Видимі та приховані пошкодження

Видимі дефекти це проколи, порізи, розриви, а приховані – це різні види пошкоджень корду. Слід уважно оглянути шину на наявність латок на протекторі або «грибків». Особливу увагу слід приділяти боковинам. Там «заліковані» місця дуже небезпечні. Деякі недобросовісні продавці взагалі йдуть на хитрість, пропонуючи шини із внутрішніми дефектами у зборі з дисками. У цьому випадку покупець не має можливості оглянути внутрішню поверхню покришки. Звідси висновок. Слід купувати шини окремо від дисків.

Пильної уваги при покупці вимагає каркас покришки, адже він є силовою основою. До його деформацій можуть призвести сильні удари об гострі предмети, тривале простоювання автомобіля з приспущеними колесами, порушення правил зберігання та транспортування покришок. Відзначені випадки, коли запас міцності каркаса різко знижується при перевезенні шин одна в інший. На спеціальному верстаті шину варварськи зминають, а потім поміщають в іншу. Буває, що один блок, підготовлений для перевезення, містить до п'яти покришок. Це робиться для економії місця та можливості транспортувати відразу велику кількість шин.

На шини немає жодних гарантій, а значить і відсутня гарантія безпечної їзди.

Висновок простий. Вживані шини - це зло і їх купувати не можна. А щоб не потрапити на відновлені шини, які продаються під виглядом нових, треба робити покупки тільки в перевірених місцях.

02000, Україна, Київ, Київ, вул. Садова 70-110 (Авторинок Жуляни)
Коментарі
Поки немає коментарів
Написати коментар