МИ ПРАЦЮЄМО

Найбільші шини у світі

Поширити:

Виявляється рекордсмен з габаритів у шинній галузі – гігантська шина Uniroyal вже відзначає свій 50-річний ювілей. Її висота становить 24.4 метри, вага 12 т, а внутрішній простір 3414 м3. Цей гігант встановлений біля в'їзду в Детройт і останні п'ятдесят років є невід'ємною частиною відомого американського виробника автошин, Uniroyal Tire.

Спочатку ця унікальна шина була побудована як оглядове колесо. Вона вміщала 96 пасажирів та була встановлена на виставці World'sFair, яка у середині шістдесятих років проходила у Нью-Йорку. Це була найбільша міжнародна виставка, що зібрала сотні компаній із різних країн, які демонструють свої досягнення. Тоді щасливчиками, кому вдалося покататися на цьому оригінальному колесі огляду, стали понад два мільйони людей, включаючи знаменитостей та високопосадовців. Після завершення роботи виставки шину було розібрано на сто вісімдесят вісім секцій і доставлено залізницею до Детройта. Чотири місяці пішло на її складання та бетонування, після чого вона зайняла своє місце поряд із торговим офісом компанії Uniroyal. Вона по праву вважається однією з чудових і незвичайних місцевих визначних пам'яток в Аллен-Парку і вже багато років зустрічає гостей міста, які в'їжджають до нього з боку аеропорту Detroit Metro.

За свою історію найбільша шина кілька разів оновлювалася. Найзначніші оновлення було проведено у 1994, 1998 та 2003 роках. Спочатку в 1994 році вона отримала ефектне неонове підсвічування та оновлену «накладку на диск». Потім у 1998 році конструкція була модифікована за допомогою гігантського цвяха, який був «устромлений» у шину. Він став своєрідною символікою в рамках кампанії, яка присвячена новій технології автоматичного усунення проколів, що отримала назву NailGard. А наймасштабнішою модифікацією стали роботи, проведені в 2003 році із заміни тридцяти балок усередині конструкції, встановлення зливових стоків, фарбування зовнішньої поверхні та монтажу світловідбивних написів. Всі ці покращення були направлені на максимальне продовження життя цієї унікальної будови. Загалом на модернізацію свого символу компанія Uniroyal витратила майже 1 млн доларів.


Найбільші експлуатовані шини

Якщо говорити про реальні шини, які експлуатуються на сучасній техніці, то серед них теж є свої рекордсмени.

Goodyear OTR59/80R63. Прикладом може бути великогабаритна шина, випущена компанією Goodyear. Це шина OTR, виготовлена для експлуатації на гігантських самоскидах, призначених для перевезення сотень тонн кар'єрних вантажів. Її типорозмір 59/80R63, висота майже чотири метри, а вага – 5400 кілограмів. Майже така ж вага у середнього слона. Вантажопідйомність шини 100т, а максимум швидкості – 50км/год.

Виготовлення цієї унікальної сучасної шини можна порівняти зі справжнім мистецтвом. Для виготовлення протектора було використано спеціальну гумову суміш Cool-Running Cycle Max, яка здатна зменшувати тепловиділення. Причому канавки, розташовані в центрі протектора під навантаженням стуляються, що збільшує стійкість та сприяє тепловіддачі. Направлені ламелі спеціально розташовані під широким кутом, що в сукупності підвищує тягово-зчіпні характеристики різних типах грунтів. А зубці, розташовані на боковині, призначені для зменшення нагріву.

Сьогодні цей гігант доступний у двох типорозмірах – 53/80R63 та 59/80R63, з трьома видами гумової суміші та двома глибинами протектора – E3, E4.

Titan 59/80 R63. Це ще один «гумовий гігант», який здатний вразити. Висота цієї шини досягає 4.3 м, вага – 6250 кг, а вантажопідйомність – до 101 т. Вона використовується на великогабаритній кар'єрній техніці, яка працює у кар'єрах Канади.

Bridgestone 59/80 R63. До трійки лідерів-гігантів входить шина Bridgestone59/8R63. Зовнішній діаметр її 4.02м, ширина колеса, на яке її монтують, становить 1.47м, а експлуатаційна маса майже 5.75т. Ці шини застосовуються на кар'єрних вантажівках-важковозах, які працюють у кар'єрах, розташованих в Австралії, Північній Америці, а також в латиноамериканських та скандинавських країнах.

02000, Україна, Київ, Київ, вул. Садова 70-110 (Авторинок Жуляни)
Коментарі
Поки немає коментарів
Написати коментар