Один із провідних китайських виробників автошин Zhongce Rubber впровадив у виробничий процес технологію 5G. Керівництво компанії розраховує домогтися за рахунок цього значного підвищення ефективності виробництва.
Як повідомили в компанії Zhongce Rubber, її новий розумний завод, який готується до запуску прискореними темпами, застосовуватиме інноваційні технології обміну інформацією, що дозволить домагатися максимальної ефективності виробничих операцій та процесів, які їх супроводжують. У виробничий процес буде впроваджено інтелектуальну систему контролю на базі технологій 5G, а також машинний зір, що дозволить персоналу отримувати вказівки віддалених експертів.
Цей інтелектуальний моніторинг буде корисним для всієї виробничої мережі, за рахунок оперативного прийняття рішень та оптимізації робочого процесу.
За оцінкою фахівців Zhongce Rubber, інноваційна технологія 5G дозволить скоротити час розробки шин на 50% – до 3 місяців. Також вона дозволить підвищити ефективність на 15%. В абсолютному вираженні збільшення кількості продукції складе з 35.5млн. шин на рік до 40.85млн. Рівень виробничого браку при цьому буде знижено з 40% до 1%, а втрати зменшуватимуться на 30% і після виходу заводу на повну потужність становитимуть лише 7%.
У компанії не повідомляють коли і де буде запущено «розумне виробництво». Проте вже зараз відомо, що нова технологія дозволить скоротити кількість робітників, зайнятих у виробництві на 70%, порівняно з традиційними шинними заводами. За інформацією ZCRubber, кількість персоналу, порівняно з «типовими виробництвами», буде суттєво скорочена. Очікується скорочення із 450 до 140 працівників.
«Розумний завод», за повідомленням компанії, повністю відповідатиме головним трендам сьогоднішньої шинної індустрії. Перший – це повна відповідність продукції до вимог конкретних замовників. Другий – широкі можливості виконання дрібносерійних замовлень. І нарешті, можливість ефективного управління каналами поставок, що непередбачено змінюються. За цих умов головною метою «розумного заводу» є перехід від моделі B2M до нової – C2M, тобто від ""бізнес - виробник"" до ""клієнт - виробник"". На думку керівництва заводу Zhongce Rubber, усі інновації спрямовані на суттєве зниження витрат на виробництво та збільшення ефективності виробничих процесів.
За підсумками минулого року ZCRubber входить до десятки світових лідерів з виробництва шин з обсягом продажів 3,85 млрд. дол. доларів.