«Росава» повідомляє про позитивну динаміку

Поширити:

Незважаючи на лавину проблем, які навалилися на шинну галузь в останні роки, компанія «Росава» продовжує нарощувати продажі своєї продукції. Як повідомляють в компанії, динаміка продажів автошин перевищує очікування.

Секрети успіху прості. Компанія з самого початку своєї діяльності взяла курс на стратегічний розвиток в усіх напрямках, включаючи модернізацію виробництва. Саме така політика є рушієм розвитку «Росава». Вона дозволяє послідовно, рік за роком, отримувати задовільний результат. Все це підтверджується статистикою. Продажі за останні три роки стабільно ростуть. Загальний обсяг реалізованої продукції за результатами восьми місяців цього року в порівнянні з аналогічним періодом минулого виріс на 30%, причому по всіх групах шин, грім вантажного транспорту.


Приріст кількості продажів автошин за категоріями склав:

- легкові автомобілі - 20%;

- причепи до легкового транспорту - 131%;

- легкі вантажні автомобілі - 53%;

- сільгосптехніка - 18%;

- вантажівки - 24%.

Найзначнішим досягненням «Росава» цього року є збільшення продажів автошин на експорт. Цей показник у порівнянні з минулим роком збільшився на 73%. Статистика з продажу шин ROSAVA на експортні ринки демонструє неухильне зростання з року в рік. Причому якщо в попередні роки приріст становив 1-2%, то в цьому році він склав уже 20%.


Аналіз частки експорту по роках:

- 2018 - 44.4%

- 2019 - 45%;

- 2020 - 46.1%;

- 2021 - 61.4%.

Найбільший відсоток експорту шин за вісім місяців поточного року припадає на США - 129%, Європу - 216%, країни Близького Сходу - 100%. При цьому спостерігається спад продажів у країни СНД на 20%, який цілком пояснюється вкрай напруженою політичною обстановкою на території пострадянського простору.
Якщо вести мову про статистику продажів у світі, то ринок збуту продукції «Росава» в 2021 році розподілений таким чином:

- Україна - 38.6%;

- Європа 31.9%;

- Америка, Океанія - 15%;

- СНД - 13.3%;

- Близький Схід - 1.1%.


Найпопулярнішими літніми шинами ROSAVA є Premiorri Solazo S Plus. Затребуваними типорозмірами стали:

- в країнах Європи: 225/45 R17, 185/65 R15, 225/50 R17;

- в США: 215/55 R17, 215/45 R17, 225/45 R17.

Популярністю користуються також модель всесезонних автошин для позашляховиків Premiorri Vimero-SUV в типорозмірах: 215/60 R17, 215/70 R16, 225/60 R17, 235/75 R15.

Основними європейськими споживачами ROSAVA є ринки Великобританії, Франції, Польщі, Словаччини.

Особливою гордістю компанії є той факт, що вона стала першою на пострадянському просторі, яка змогла випустити шини діаметром 18, 19 і 20 дюймів. Це стало можливим завдяки впровадженню в виробничий процес ряду інновацій та сертифікації виробництва за міжнародними стандартами. Сьогодні вся продукція, що випускається «Росава» повністю відповідає міжнародним стандартам і має відповідні сертифікати. Частка 17-20-ти дюймових шин компанії складає 14.6% від загального обсягу, тоді як цей показник в 2018 році становив лише 1.8%.


Сьогодні структура продажів шин ROSAVA діаметром 17-20 дюймів виглядає наступним чином:

- Америка, Океанія - 43.7%;

- Європа - 32.3%;

- Україна - 12.6%;

- СНД - 8.7%;

- інші країни - 2.8%.


Особливості позиції «Росава» на українському ринку

У компанії повідомили про те, що за вісім місяців 2021 року в порівнянні з аналогічним періодом минулого на вітчизняному ринку зросли продажі по 4-х груп автошин на 7%, по групі шин для легкових автомобілів - на 2.5%. Поряд з позитивними показниками є і ряд негативних. На українському ринку зазначений період відзначений зниженням продажів шин ROSAVA. Цю тенденцію в компанії пояснюють тим, що в період так званого міжсезоння - в останні три-чотири місяці відвантаження відбувалися з акцентом на експорт, а це вимагає особливих умов логістики. При цьому в компанії запевнили, що пік сезонної автошини для вітчизняних споживачів доведеться на період жовтень-листопад.

Компанії «Росава» доводиться складно конкурувати на вітчизняному ринку, адже хоч якийсь захист національного виробника з боку державних структур відсутній. За статистикою, в Україні імпортована продукція 137 іноземних брендів. І це тільки в сегменті шин для легкового транспорту, які постачають 129 компаній з 34 країн. Тим часом, «Росава» продовжує утримувати лідируючі позиції - 22. 9%.

У компанії переконані, що головним активом, завдяки якому торгові марки ROSAVA і PREMIORRI стали впізнавані і можуть успішно конкурувати з провідними світовими брендами, є люди. Кожен з 3 тис. Працівників доклав до успіху підприємства чимало зусиль. Кожен з них працює на результат. А це вселяє надію і дозволяє з оптимізмом дивитися в майбутнє.

02000, Україна, Київ, Київ, вул. Садова 70-110 (Авторинок Жуляни)
Коментарі
Поки немає коментарів
Написати коментар