Фінська шинна компанія Nokian Tyres продовжує слідувати курсу щодо задоволення максимально широкого числа споживачів їхньої продукції. У рамках чергового стратегічного кроку в цьому напрямку представники компанії заявили про ребрендинг шинної лінійки Nordman. Вона знову з'явиться на ринку, але вже як незалежний шинний бренд, орієнтований на водіїв, які цінують високу якість за доволі демократичної ціни.
Перезапуск лінійки означає, що компанія тепер пропонуватиме свою продукцію під двома різними брендами. На ринку буде присутній флагманський Nokian і більш бюджетний Nordman. У той час як Nokian продовжить постачати шини преміум-класу, пропонуючи новітні технології та напрацювання, Nordman зосередиться на забезпеченні надійної роботи з використанням вже перевірених часом технологій. Завдяки цьому поділу, фінський шинний виробник суттєво спростить процес вибору шин автомобілістам, адже вони зможуть без проблем знайти продукцію, що відповідає їхнім потребам та бюджету.
Першими продуктами, які дебютують під оновленим брендом Nordman, стануть шиповані зимові шини Nordman North 9 і Nordman North 9 SUV. Ці вироби з'являться на полицях роздрібних партнерів Nokian Tyres у країнах Скандинавії, США та Канаді вже восени. Ба більше, компанія планує поступово розширювати асортимент Nordman, пропонуючи в кінцевому підсумку шини, які підходять для всіх сезонів і погодних умов, забезпечуючи повне охоплення ринку.