Albee Rolligon - унікальний позашляховик на шинах з низьким тиском

Поширити:

Інтернет-магазин "ГороШина" продовжує радувати вас історіями про цікаві та унікальні автомобілі, які так чи інакше знайшли своє місце в історії, хоч і не набули популярності. Сьогоднішня історія торкнеться інноваційної для свого часу вантажівки. Точніше, не стільки вантажівки, скільки унікальних шин для неї. Йтиметься про Dodge Power Wagon, який став одним із перших застосувань шин низького тиску Олбі.

Це був спеціалізований тип позашляховика, призначений для пересування важкопрохідною місцевістю, включно з болотами, снігом, піском та іншими складними умовами. Автомобіль важив 4300кг. (проти 2500кг. звичайного Power Wagon) і був побудований компанією West Coast Machinery Company зі Стоктона, Каліфорнія. Він використовував двигун Chrysler IND-18A V-8 потужністю 135 кінських сил і гідротрансформатор Powerflite. Не було жодної підвіски, крім тієї, що забезпечувалася мішками низького тиску. Машина проходила випробування в Гренландії та на Абердинському полігоні з 1953 по травень 1954 року. Він отримав назву Albee Rolligon на честь компанії, яка створила для нього шини.

Найбільш характерною особливістю Albee Rolligon є унікальна конструкція коліс. Замість традиційних шин тут використовуються великі надувні колеса низького тиску з індивідуальним шарнірним кріпленням. Така конструкція дає змогу рівномірно розподіляти вагу автомобіля і легко долати нерівності рельєфу.

Такі великі колеса низького тиску допомагали розподілити вагу транспортного засобу на велику площу, що забезпечувало низький тиск на ґрунт. Шини ці універсальні і можуть бути адаптовані до різних умов експлуатації. Їх використовують для таких завдань, як розвідка нафти у віддалених районах, транспортування важких вантажів у складних умовах і навіть як рятувальні машини в надзвичайних ситуаціях. Також ці шини були відомі своєю довговічністю і надійністю, що робило їх популярним вибором для віддалених і складних умов роботи.

Хоча свого часу Albee Rolligon був новаторською інновацією і знайшов застосування в певних галузях, слід зазначити, що сьогодні він не так широко використовується у зв'язку з розвитком позашляхової техніки у іншому напрямку. Проте, унікальна конструкція коліс і їхні можливості продовжують залишатися в пам'яті як цікава глава в історії позашляховиків.

02000, Україна, Київ, Київ, вул. Садова 70-110 (Авторинок Жуляни)
Коментарі
Поки немає коментарів
Написати коментар