Hyundai Motor Company і Kia Corporation представили свою спільну розробку - технологію шин з інтегрованим ланцюгом протиковзання. Вона покликана істотно спростити безпеку водіння в суворих зимових умовах.
Технологія являє собою колесо в зборі. На протектор шини, на рівних відстанях, нанесені глибокі прорізи, в яких знаходяться модулі зі сплаву з пам'яттю форми. Ця технологія використовує здатність сплаву з пам'яттю форми повертатися до вихідної форми під час подачі електричного струму. Під час звичайного водіння сплав з пам'яттю форми, розташований усередині колеса, стискається до форми літери "L" і не контактує з поверхнею дороги. Коли водій активує цю функцію, подається електричний струм, змушуючи сплав з пам'яттю форми ""вибратися"" з канавок. Він формує міцні потужні зачіпні елементи, які виконують ту саму функцію, що й ланцюги протиковзання. Вони суттєво покращують тягово-зчіпні властивості в екстремальних зимових умовах.
На відміну від традиційних ланцюгів протиковзання, які складно встановлювати та знімати, ця технологія автоматично приводить у дію ланцюги зі сплаву з пам'яттю форми одним натисканням кнопки, допомагаючи підвищити безпеку в засніжених умовах.
Ця технологія вже запатентована в Південній Кореї та США. Hyundai Motor і Kia планують розглянути можливість масового виробництва шин після подальших технологічних розробок, випробувань на довговічність і продуктивність, а також перевірки нормативних вимог.