Компанія Pirelli відзначила свій 150-річний ювілей, але заходи на честь цієї знаменної дати продовжуються
Лідер світової шинної галузі ""Піреллі"" відзначив своє 150-річчя. Урочистий захід пройшов 28 січня у міланському драмтеатрі «Пікколотеатро» та супроводжувався справжнім аншлагом. У цій фантастичній феєрії чудовим чином була розказана історія цього легендарного виробника шин, повідомлено про основні етапи розвитку всієї шинної індустрії, про культуру та особливості унікальних технологій Pirelli, що беруть свій початок у далекому 1872 році.
Ведучою цієї урочистості виступила популярна телевізійна журналістка Іларія Даміко. Вона разом із нинішнім керівництвом компанії організувала справжній екскурс у глибоку історію компанії крізь століття та повернення назад до нинішнього стану Pirelli з її глобальним світовим масштабом, високопродуктивними виробництвами, інноваційними технологіями, присутністю у великому спорті.
Спеціально для 150-річчя було випущено святковий логотип, представлений Браяном Адамсом у листопаді 2021 р. під час презентації щорічного «Календаря Pirelli2022». Ювілейний логотип вже встиг покрасуватися на автомобілі, який бере участь у гонках у Монте-Карло, бути присутнім на форумі гірськолижників у Кортіні та з'явитися на формі спортсменів матчу, що проходив на футбольному стадіоні «Сан Сіро». «Піреллі» планує активно використовувати свій святковий логотип упродовж усього ювілейного року.
Оповідання про історію «Піреллі» почалося з моменту, коли 28 січня 1872 23-річний Джованні Батіста Піреллі звернув увагу на зовсім новий матеріал – гуму. На початку коло продукції, що випускається, обмежувалося ізоляторами. Потім у портфоліо виробника з'явилися дитячі іграшки, плащі, шапочки для басейну та багато інших гумових виробів масового споживання, включаючи шини для возів та велосипедів. А до 1901 року було налагоджено виробництво шин для автомобілів. З того часу почалася переможна хода Pirelli планетою.
Особливо на урочистому святі відзначалася інтернаціональність компанії. Заснований в Італійському місті Мілан, цей виробник швидко набув статусу міжнародного. Причому настільки, що у Бразилії його вважали бразильським, у Туманному Альбіоні – англійським, а в Сполучених Штатах – американським.
Потім екскурс на театральній сцені в країну Pirelli продовжився розповіддю про промислові традиції та культуру цього виробника. Сьогодні компанія має у власності дев'ятнадцять заводів, які сертифіковані за основними міжнародними стандартами та відрізняються технологічністю, безпекою та екологічністю виробничих процесів.
Як і очікувалося всіма, хто був присутній на урочистому заході, велика увага приділялася пристрастям компанії до автоспорту.
З 70-х років минулого століття Pirelli займається активним розвитком спортивного спрямування. В даний час компанія є учасником 350 різних автоспортивних змагань. При цьому акцент був зроблений на тому, що для «Піреллі» автоспорт є не єдиною пристрастю. Компанія активно підтримує футбол, вітрильний спорт, гірськолижний та інші зимові види споту,
До 150-річного ювілею «Піреллі» було запущено інноваційний інтернет-майданчик. На ньому кожен охочий може ближче познайомитися з компанією. У ньому є чотири віртуальні приміщення, присвячені найважливішим напрямкам діяльності «Піреллі» – «Продукція», «Поступальний розвиток», «Спорт», «Традиції». Крім ювілейного сайту заплановано вихід спеціального номера журналу «World», присвяченого Pirelli.
Серед сюрпризів до ювілею Pirelli був випущений набір, який включає комплект колекційних поштових марок, що стали частиною відомої серії «EccellenzaItaliane», а також золоті та срібні монети, присвячені компанії. Цей сюрприз може стати не лише чудовим придбанням у філателістичні та нумізматичні колекції, але й використовуватися як пам'ятний подарунок.
У всьому простежується, що компанія не обмежується одним урочистим вечором, а відзначатиме свій 150-річний ювілей ще дуже довго з великим розмахом та безліччю цікавих заходів.