Типорозмір | Індекс навантаження | Індекс швидкості | Країна | Наявність | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Mirage MR-W662 225/70 R16 106T |
106
до 950 кг
|
T
до 190 км/год
|
|
Немає |
Mirage MR-W662 - це зимова шина, призначена для експлуатації на легкових автомобілях. Дана модель демонструє прекрасні ходові якості при русі, як по засніженому, так і по замерзлому асфальту. Крім цього, шина володіє отворами під шип. Після установки сталевих стержнів істотно посилюються тягово-зчіпні і гальмівні характеристики, навіть на дуже сильно замерзлому дорожньому покритті.
Дана модель має симетрично-направлений дизайн протекторного рисунка. У самому центрі бігової доріжки знаходиться поздовжнє стріловидне ребро, яке відповідає за надійну курсову стійкість при русі по прямій дорозі. Його оточують два ряди скошених прямокутних блоків, які між собою розділені діагональними канавками. Така конструкція гарантує максимально велику контактну пляму між шиною і дорогою, що тягне за собою відмінні тягово-зчіпні і гальмівні властивості, як на сухому і мокрому, так і на засніженому або замерзлому дорожньому покритті. Множинні діагональні канавки відіграють функцію гострих крайок зачеплення. Вони «вгризаються» в дорожнє покриття, гарантуючи посилення вищеназваних показників. Цьому сприяють і хвилясті діагональні ламелі, які рясною сіткою покривають всі протекторні блоки. Вони розкриваються при наборі і зниженні швидкості, утворюючи додатковий показник «тяги» між шиною і дорогою. У плечових зонах знаходяться скошені прямокутні блоки підвищеної жорсткості, що відповідають за стабільне зчеплення з дорогою при маневруванні і проходженні складних поворотів. До того ж, вони виступають в якості бічних грунтозацепов, які допомагають шині «прогризати» шлях крізь пухкий сніг, без ризику загрузнути.
Покришка Міраж МР-В662 має якісну аквадренажну систему, яка складається з чотирьох глибоких поздовжніх каналів, два з яких звивисті, а також з великої кількості діагональних канавок. По ним відбувається максимально швидкий відтік надлишків рідини і сніжної «каші» з-під плями контакту шини з дорогою, внаслідок чого зводиться до мінімуму можливість виникнення ефектів аквапланування і пробуксовки.