Типорозмір | Індекс навантаження | Індекс швидкості | Наявність | ||
---|---|---|---|---|---|
Matador MP 59 Nordicca 195/60 R15 88T |
88
до 560 кг
|
T
до 190 км/год
|
Немає |
Matador MP59 Nordicca - це зимова нешипована шина, призначена для експлуатації на легкових автомобілях, які пересуваються в умовах добре асфальтованого дорожнього покриття.
Протекторний рисунок даної моделі має складний асиметричний дизайн. Бігова доріжка складається з трьох поздовжніх ребер, які відрізняються одне від одного. Одне з ребер складається з вигнутих п'ятикутних блоків. Друге, за допомогою поперечних канавок, розділене на прямокутні шашечки, а третє, завдяки діагональним канавкам, складено із закруглених прямокутних блоків. Така конструкція, по-перше, забезпечує стабільну курсову стійкість при русі, а, по-друге, створює максимально велику контактну пляму між шиною і дорогою. Множинні поперечні і діагональні канавки грають роль гострих кромок зачеплення, через які шина «вгризається» в дорожнє покриття, забезпечуючи стабільні тягово-зчіпні і гальмівні властивості, як на мокрому і сухому, так і на засніженому або замерзлому асфальті. Сприяють цьому ще й хвилясті поперечні ламелі, які рясною сіттю покривають всі протекторні блоки. При русі і гальмуванні вони розкриваються, забезпечуючи шині додатковий параметр «тяги» з дорогою. У плечових зонах знаходяться прямокутні блоки підвищеної жорсткості, розділені між собою поперечними глибокими жолобками. Завдяки цьому шина зберігає стабільне зчеплення з дорогою навіть при маневруванні і проходженні складних поворотів. До того ж плечові блоки виступають в якості потужних бічних грунтозацепів, які дозволяють ефективно «прогризати» шлях крізь пухкий сніг, не дозволяючи автомобілю загрузнути.
Аквадренаж покришки Матадор МП59 Нордіка здійснюється за рахунок чотирьох глибоких поздовжніх каналів і великої кількості поперечних і діагональних канавок. По ним відбувається максимально швидке усунення надлишків рідини і талого снігу з-під площі контакту шини з дорогою, завдяки чому зводиться до мінімуму можливість виникнення ефектів аквапланування і пробуксовки.