Mastercraft Glacier-Grip II

  • Сегмент:
    Легкові
  • Сезон:
    Зимові
  • Шипування:
    Під шип
Поширити:
Розміри шин Mastercraft Glacier-Grip II
Типорозмір Індекс навантаження Індекс швидкості Наявність
Mastercraft Glacier-Grip II
225/50 R17 94T (ПІД ШИП)
94
до 670 кг
T
до 190 км/год
Немає
Опис моделі Mastercraft Glacier-Grip II

Mastercraft Glacier-Grip II – це зимова нешипована шина, призначена для експлуатації на легкових автомобілях.

Бігова доріжка протекторного рисунка складається з трьох поздовжніх ребер. Кожне з них, за допомогою глибоких діагональних канавок, розділене на безліч скошених прямокутних блоків. Така конструкція, по-перше, гарантує відмінний показник курсової стійкості, а, по-друге, створює максимально велику контактну пляму між шиною та дорогою. Разом з великою кількістю гострих кромок зачеплення, що формуються за рахунок діагональних канавок, гарантуються чудові тягово-зчіпні та гальмівні властивості, як на мокрому та сухому, так і на засніженому або заледенілому дорожньому покритті. Доповнюється загальна картина хвилястими ламелями, які щільною сіткою покривають всі протекторні блоки. При наборі та зниженні швидкості вони розкриваються, гарантуючи додатковий параметр «тяги» між шиною та дорогою. У плечових зонах розташовані прямокутні блоки підвищеної жорсткості, що відповідають за стабільність зчеплення з дорогою під час маневрування та проходження складних поворотів. Також вони виступають як додаткові бічні грунтозачепи. Вони допомагають шині ефективніше «прогризати» собі шлях крізь пухкий сніг і не дозволяють автомобілю в ньому загрузнути.

На блоках плечових зон є отвори під шип. Установка сталевих стрижнів дозволить суттєво посилити всі ходові характеристики на будь-якому дорожньому покритті та незалежно від погодних умов.

Аквадренажна система покришки Мастеркрафт Гласьєр-Грип 2 складається з чотирьох глибоких поздовжніх каналів та великої кількості діагональних канавок. Завдяки злагодженій роботі цих елементів відбувається максимально швидке усунення надлишків рідини та снігової «каші» з під плями контакту шини з дорогою. Внаслідок цього зводиться до мінімуму можливість виникнення ефектів аквапланування та пробуксовки.

Поки немає коментарів
Написати коментар
Оцінити товар
ß