Типорозмір | Індекс навантаження | Індекс швидкості | Країна | Наявність | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Kormoran Stud 2 205/55 R16 94T XL (ПІД ШИП) |
94
до 670 кг
|
T
до 190 км/год
|
|
Немає |
Kormoran Stud 2 - це зимова шина, призначена для експлуатації на легкових автомобілях. Основною особливістю даної моделі є її ошиповка, яка дозволяє використовувати шину навіть в дуже суворих зимових умовах.
Дана модель має направлений дизайн протекторного рисунка, який складається з великої кількості гострокутних блоків, з'єднаних в самому центрі бігової доріжки, забезпечуючи наявність поздовжнього ребра, що відповідає за надійну курсову стійкість. В цілому ж, дана модель має велику пляму контакту між шиною і дорогою, що гарантує чудові тягово-зчіпні і гальмівні властивості. Між протекторними блоками пролягає велика кількість діагональних і поперечних канавок, які грають роль гострих зчіпних крайок, які підсилюють тягово-зчіпні і гальмівні властивості. Доповнюється загальна картина поперечними ламелями, які щільною сіттю покривають всі протекторні блоки. Вони розкриваються при наборі і зниженні швидкості, забезпечуючи чудові тягово-зчіпні і гальмівні властивості. У плечових зонах знаходяться прямокутні блоки підвищеної жорсткості, які відповідають за стабільне зчеплення з дорогою при маневруванні і проходженні складних поворотів. До того ж вони виконують функцію бічних грунтозацепів, які не дозволяють шині загрузнути в пухкому снігу.
Завдяки заводський ошиповці сталеві стрижні щільно зафіксовані в гумі і захищені від випадання при їзді. Наявність шипів істотно підвищує показник прохідності шини, а також забезпечує максимально зчеплення і низький гальмівний шлях навіть на дуже сильно заледенелой дорозі. До того ж, незважаючи на велику кількість шипів, розробник гарантує тишу в салоні автомобіля при їзді.
Покришка Корморан Стад 2 має високоякісну аквадренажну систему, яка складається з великої кількості діагональних канавок. По ним з-під контактної плями між шиною і дорогою відбувається максимально швидкий відтік надлишків рідини і сніжної «каші». Внаслідок цього мінімізується можливість виникнення ефектів аквапланування і пробуксовки.