Типорозмір | Індекс навантаження | Індекс швидкості | Наявність | ||
---|---|---|---|---|---|
Hankook Winter I*Cept Evo W310 205/50 R17 93V |
93
до 650 кг
|
V
до 240 км/год
|
Немає |
Hankook Winter I * Cept Evo W310 - це зимова шина, призначена для експлуатації на легкових автомобілях. Основною особливістю даної моделі є її протекторний рисунок, який розроблений з використанням унікальної технології "ведмежий кіготь". Завдяки їй шина абсолютно не боїться засніженого дорожнього покриття, так як агресивний дизайн протекторного рисунка сприяє ефективному «вигрібанню».
Бігова доріжка складається з вузького поздовжнього ребра, яке розділене на безліч прямокутних блоків за допомогою поперечних канавок, а також з широкого ребра, на якому, якраз таки, і застосована технологія "ведмежий кіготь". Це ребро складається з безлічі гострокутних блоків різної форми, які розділені між собою діагональними канавками. Візуально цей візерунок дійсно нагадує удар ведмежої лапи. Завдяки такій конструкції шина прекрасно утримує курсову стійкість при русі, а також має велику контактну пляму, яка забезпечує відмінний показник зчеплення і низький гальмівний шлях, як на засніженому, так і на замерзлому дорожньому покритті. Крім цього, канавки виконують роль гострих кромок зачеплення, які підсилюють показники тяги і зчеплення ще сильніше. Доповнює загальну картину рясна сіть хвилястих ламелей, які розкриваються при русі, створюючи додатковий параметр «тяги» між шиною і дорогою. У плечових зонах розташовані скошені прямокутні блоки, які відповідають за надійне зчеплення з дорогою при маневруванні і проходженні складних поворотів. Крім іншого, вони грають роль бічних грунтозацепів, завдяки чому шина ефективно «прогризає» собі шлях крізь пухкий сніг, не даючи автомобілю загрузнути в ньому.
Аквадренаж покришки Ханкук Вінтер Ай Септ Ево В310 здійснюється за рахунок трьох глибоких поздовжніх каналів і великої кількості поперечних і діагональних канавок. По ним відбувається максимально швидке усунення надлишків рідини і сніжної «каші» з-під плями контакту шини з дорогою. Таким чином, усувається можливість виникнення ефектів аквапланування і пробуксовки.