Типорозмір | Індекс навантаження | Індекс швидкості | Наявність | ||
---|---|---|---|---|---|
Dunlop GrandTrek AT23 285/60 R18 116V |
116
до 1250 кг
|
V
до 240 км/год
|
Немає |
Dunlop GrandТrek AT23 - це всесезонна модель, що підходить для експлуатації на повнопривідних позашляховиках і кросоверах. Шина прекрасно справляється як з добре асфальтованих дорожнім покриттям, так і з ділянками помірного бездоріжжя.
Бігова доріжка протекторного рисунка складається з чотирьох поздовжніх ребер, які, в свою чергу, складаються з великої кількості скошених прямокутних блоків, направлених в різні боки. Така конструкція дозволила добитися надійної курсової стійкості при русі по прямій, а також стабільної плями контакту з дорогою, завдяки якій забезпечуються прекрасні тягово-зчіпні і гальмівні властивості. При цьому, однаково добре себе шина відчуває як на асфальті, так і на грунтовій дорозі. Через велику кількість діагональних канавок, які поділяють протекторні шашечки, створюється безліч додаткових зчіпних крайок, які, завдяки своїй гостроті, ефективно «вгризаються» в заледеніле дорожнє покриття і грунтову дорогу. Крім іншого, протекторні блоки покриті неглибокими поперечними насічками, які виступають в якості ламелей. При наборі швидкості і гальмуванні вони розкриваються, утворюючи додатковий параметр «тяги» між шиною і дорогою. У плечових зонах знаходяться прямокутні блоки підвищеної жорсткості, що відповідають за надійність зчеплення при маневруванні і проходженні поворотів. Також дані блоки грають роль додаткових бічних грунтозацепів, які ефективно «прогризають» шлях крізь пухкий сніг і розкислий грунт, не даючи автомобілю загрузнути.
Аквадренаж покришки Данлоп ГрандТрек АТ23 здійснюється за рахунок п'яти глибоких поздовжніх каналів і достатку поперечних канавок. Вони максимально швидко справляються з усуненням надлишків рідини, бруду і сніжної «каші» з-під плями контакту шини з дорогою, таким чином, запобігаючи можливості виникнення ефектів аквапланування і пробуксовки.