Типорозмір | Індекс навантаження | Індекс швидкості | Наявність | ||
---|---|---|---|---|---|
Bridgestone Blizzak Spike-02 175/70 R14 84T |
84
до 500 кг
|
T
до 190 км/год
|
Немає |
Bridgestone Blizzak Spike-02 – це зимова шипована шина, призначена для експлуатації на легкових автомобілях. Основною особливістю даної моделі є її протекторний рисунок підвищеної прохідності, завдяки якому шина чудово почувається навіть на повністю покритій снігом або крижаною кіркою дорозі.
Бігова доріжка направленого протекторного рисунка складається з єдиного стрілоподібного ребра, розділеного не безліч блоків, які плавно перетікають у плечові зони. Величезна кількість діагональних канавок між блоками та насічок на них відіграють роль гострих кромок зачеплення, які глибоко «вгризаються» у дорожнє покриття, забезпечуючи прекрасні тягово-зчіпні та гальмівні властивості незалежно від погодних умов на дорозі. Посилюються ці показники за рахунок великої кількості ламелей, які щільною сіткою покривають всі протекторні блоки. При наборі та зниженні швидкості вони розкриваються, гарантуючи додатковий параметр «тяги» між шиною та дорогою. В цілому ж, така конструкція протекторного рисунка забезпечує автомобілю чудовий показник курсової стійкості під час руху прямою дорогою. У плечових зонах розташовані прямокутні блоки підвищеної жорсткості. Вони відповідають за стабільне зчеплення з дорогою під час маневрування та проходження особливо складних поворотів. Крім цього, вони виступають як додаткові бічні грунтозачепи, які максимально ефективно «прогризають» шлях крізь пухкий сніг і не дають автомобілю в ньому загрузнути.
Дана модель має заводське ошипування, завдяки чому сталеві стрижні щільно посаджені в компаунд, що запобігає їх вивалюванню при русі. Шипи глибоко «вгризаються» в дорогу, дозволяючи зберігати стабільне зчеплення з дорогою та низький гальмівний шлях навіть при їзді повністю заледенілим асфальтом.
Покришка Бріджстоун Бліззак Спайк-02 має високоякісну систему водовідведення, яка складається з великої кількості діагональних канавок. По них відбувається максимально оперативне усунення надлишків рідини та снігової «каші» з-під плями контакту шини з дорогою, внаслідок чого зводиться до мінімуму можливість виникнення ефектів аквапланування та пробуксування.