Типорозмір | Індекс швидкості | Країна | Наявність | ||
---|---|---|---|---|---|
Austone Athena SP-801 165/70 R13 79T |
T
до 190 км/год
|
|
Закінчується | 1 306 ₴ | |
Austone Athena SP-801 155/70 R13 75T |
T
до 190 км/год
|
|
Закінчується | 1 143 ₴ | |
Austone Athena SP-801 185/70 R13 86T |
T
до 190 км/год
|
|
Закінчується | 1 490 ₴ | |
Austone Athena SP-801 155/65 R13 73T |
T
до 190 км/год
|
Немає | |||
Austone Athena SP-801 175/70 R13 82T |
T
до 190 км/год
|
|
Немає |
Типорозмір | Індекс швидкості | Країна | Наявність | ||
---|---|---|---|---|---|
Austone Athena SP-801 155/65 R14 75T |
T
до 190 км/год
|
|
Закінчується | 1 237 ₴ | |
Austone Athena SP-801 165/65 R14 79T |
T
до 190 км/год
|
|
Немає | ||
Austone Athena SP-801 185/70 R14 88H |
H
до 210 км/год
|
|
Немає |
Типорозмір | Індекс швидкості | Країна | Наявність | ||
---|---|---|---|---|---|
Austone Athena SP-801 205/60 R15 91H |
H
до 210 км/год
|
|
Закінчується | 1 918 ₴ | |
Austone Athena SP-801 205/70 R15 96H |
H
до 210 км/год
|
|
Немає |
Austone Athena SP-801 - це літня шина, призначена для експлуатації на легкових автомобілях, які пересуваються в умовах добре асфальтованого дорожнього покриття.
Бігова доріжка протекторного рисунка складається з трьох поздовжніх ребер. У центрі розташоване практично повністю монолітне ребро підвищеної жорсткості. Воно відповідає за стабільний показник курсової стійкості під час руху по прямій дорозі. На два інших ребра нанесені множинні діагональні насічки, які в даному випадку відіграють роль гострих кромок зачеплення. Вони "вгризаються" в асфальт, у такий спосіб забезпечуючи чудові тягово-зчіпні та гальмівні властивості, як на сухому, так і на мокрому асфальті. У плечових зонах розташовані блоки підвищеної жорсткості з множинними заглибленнями. Вони гарантують шині прекрасний показник зчеплення з дорогою навіть під час маневрування і проходження вкрай складних поворотів.
Покришка Аюстоун Афіна СП-801 має високоякісну систему аквадренажу, яка функціонує за рахунок чотирьох глибоких поздовжніх каналів. По ним відбувається максимально швидке усунення надлишків рідини з-під плями контакту шини з дорогою, внаслідок чого практично виключається можливість виникнення ефекту аквапланування.