З прийдешнім Великоднем від команди "ГороШина". В неділю 05.05.24 ми не працюємо. Всі заявки які будуть залишені в цей період, будуть прийняті та оброблені в понеділок 06.05.24

Як тестуються гоночні шини?

Поширити:

Як тестуються гоночні шини? - світлинаДля гоночних автомобілів, які випускаються на трек, виготовляються спеціалізовані шини. Є величезний перелік вимог, яким такі покришки зобов'язані відповідати, щоб зробити їзду безпечнішою і максимально розкрити потенціал автомобіля. Перед тим як потрапити на гоночний трек, такі шини проходять велику кількість вкрай суворих випробувань у дослідницьких центрах І сьогодні ми вам розповімо як випробовується така гума і за якими критеріями. Обіцяємо, буде дуже цікаво і пізнавально.

Етапи тестування гоночних шин

Тестування гоночних шин відбувається за трьома основними параметрами - продуктивність на високій швидкості, жаростійкість і моделювання кола. Про такі показники, як тип протекторного рисунка або керованість на мокрому асфальті, ніхто навіть не замислюється, адже всі гоночні покришки мають єдиний протекторний рисунок - слік, а заїзди завжди проходять в умовах сухого та ідеально рівного асфальту.

Гоночні шини завжди працюють на вкрай великих швидкостях протягом тривалого періоду. Тому для тестування таких покришок конструюються спеціальні тестові автомати, які протягом довгого часу здатні підтримувати високу швидкість руху виробу. Усе для того, щоб дослідники могли позначити межу, при досягненні якої шина може отримати критичні пошкодження. Ба більше, саме ґрунтуючись на таких дослідженнях пілоти гоночних автомобілів розуміють, коли саме варто зробити піт-стоп і замінити колеса.

Температура шини під час руху - це вкрай важливий параметр навіть для звичайних легкових покришок. Але для гоночних - це параметр підвищеної важливості. Дослідники прагнуть зафіксувати теплові властивості виробу на різних швидкостях, кутах нахилу і за різного тиску накачування. Для цього використовуються різні датчики, які допомагають заміряти температуру під час тестового руху в усіх частинах шини. Ця апаратура заміряє температуру під час руху як на поверхні колеса, так і у внутрішньому каркасі. Завдяки цьому дослідники можуть побачити повну температурну карту шини під час тестування. Ці дані використовуються для аналізу реакції гумових сумішей на силу тертя і подальшого удосконалення складу.

Останнім важливим випробуванням є моделювання кола. Під час цього тесту фактичні дані гоночного автомобіля імпортуються в випробувальну установку, яка буде піддавати шину тестам з високим ступенем повторюваності одних і тих самих маневрів. Це дуже важливий етап, оскільки саме на ньому дослідники можуть оцінити, як різні налаштування розвалу впливають на рівень зчеплення шини з дорогою. Крім цього, імітуються складні маневри на великій швидкості, щоб дати оцінку загальної керованості виробу.

Все вищеописане - це лише перший етап тестування гоночних шин. Лабораторний. Після цього покришки потрапляють на закритий полігон, де їх на ділі випробовують досвідчені пілоти. Але і це ще не все. Крайнім етапом тестування можна вважати самі перегони. Адже тільки на них досвідчені гонщики з усього світу будуть піддавати шини максимальним навантаженням, які вкрай важко змоделювати. Ба більше, можуть траплятися ситуації, які важко було навіть уявити під час лабораторного тестування. Внаслідок цього шинні компанії, чия продукція бере участь у перегонах, володіють максимальними знаннями про поведінку покришок на дорозі.

 
02000, Україна, Київ, Київ, вул. Садова 70-110 (Авторинок Жуляни)
Коментарі
Поки немає коментарів
Написати коментар