Дуже часто при виборі шин можна зіткнутися не тільки зі звичайними або шипованими покришками, але і з моделями, що мають отвори під шип. Багато автомобілістів вважають, що така гума гірша, ніж звичайна, але це зовсім не так. І зараз ми розберемося чому.
Виробники таких шин додають отвори під шип для того, щоб можна було суттєво посилити всі ходові характеристики на засніженому або заледенілому дорожньому покритті, якщо Вам це необхідно. Підкреслю – якщо це Вам необхідно. Це означає, що виробник таких покришок впевнений у тому, що протекторний рисунок даної моделі чудово тримає дорогу навіть у дуже суворих зимових умовах, а опція додаткового ошипування потрібна лише в тому випадку, якщо ці умови стають просто екстремальними.
Всупереч міфам, отвори під шип не заважають їздити і не порушують тягово-зчіпні та гальмівні характеристики. Вони не забиваються снігом та не погіршують керованість автомобілем.
Суворі умови українських зим іноді підштовхують водіїв до того, щоб просто посеред сезону ошипувати свою гуму. Для цього необхідно звернутися на шиномонтаж, який займається такою модернізацією. Такі станції мають спеціальне обладнання та якісні шипи. У жодному разі не варто намагатися модернізувати свої покришки самостійно. Ви не тільки можете зіпсувати дорогий виріб, але й зробити їзду небезпечнішою як для себе, так і для інших водіїв на дорозі.
Тоді чому їх одразу не шипувати на заводі, якщо від цього вони тільки кращі? Все через те, що у більшості Європейських країн із теплим помірним кліматом, законодавчо заборонено використовувати шини із шипами, адже вони руйнують асфальт.
Тому покупцям пропонується універсальний варіант зимової гуми, яку можна ефективно використовувати як із шипами, так і без. Все залежить від їхніх вимог, і звичайно ж, від умов використання. Зрозуміло, що якщо доведеться їздити взимку в основному міськими вулицями, які регулярно чистяться, то шипи не потрібні, зовсім інша справа передмістя, села та райцентри, тут шипи завжди доречні, тому споживачі можуть модернізувати свою покришку.