Symbio та Michelin представляють свою першу вантажівку з водневим двигуном

Поширити:

Symbio та Michelin - світлинаНа виставці ACT EXPO 2024 компанія Symbio презентувала свою першу важку вантажівку на водневих паливних елементах, щоб продемонструвати продуктивність і надійність технології паливних елементів з нульовим рівнем викидів CO2 для важких транспортних засобів. Така вантажівка ідеально підійде для великогабаритних регіональних перевезень. Вона оснащена спеціальними шинами для електромобілів нового покоління від Michelin, які забезпечують поліпшену економію пального і зниження зносу.

Проєкт Symbio «H2 Central Valley Express» спрямований на розробку і демонстрацію вантажівки на водневих паливних елементах, яка за характеристиками відповідатиме 15-літровій дизельній вантажівці, забезпечуючи рішення з нульовим рівнем викидів вуглекислого газу в атмосферу.

У рамках цього проєкту компанія Symbio спроєктувала тягач Freightliner Cascadia. Дизельний двигун був замінений системою паливних елементів Symbio StackPack потужністю 400 кВт, що складається з чотирьох згрупованих підсистем запатентованої технології, перевіреної в польових умовах пробігом понад 5 мільйонів миль (8 мільйонів км). Стратегія управління енергосистемою в 400 кВт оптимізована для забезпечення чудового енергетичного балансу і потужності, що відповідає функціональним вимогам дизельної вантажівки. Маючи на борту 70-кілограмовий бак із воднем, вантажівка на паливних елементах здатна проїхати понад 450 миль за одну заправку.

Michelin (співвласник Symbio) пропонує шини нового покоління з низьким опором коченню, які поєднують у собі безпеку, довговічність і підвищену паливну економічність, тим самим зменшуючи загальні витрати від володіння автомобілем. Метою цієї демонстрації є випробування шин з низьким опором коченню на вантажівці з нульовим рівнем викидів. Ці шини призначені для витримування більш високих крутних моментів під час прискорення, які відрізняються від вантажних автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння. Очікується, що зібрані дані допоможуть визначити поліпшення, необхідні для розробки шини, придатної для потреб водневих вантажівок.

Очікується, що вантажівка вирушить у дорогу до кінця 2024-го року. Вона пропрацює 12 місяців на складному маршруті довжиною 400 миль (650 км). На борту транспортного засобу зберігатиметься 66,8 кг водню під тиском 700 бар, а також буде проведено дві заправки протягом маршруту. Цей проєкт водневої вантажівки спрямований на підтримку мети Каліфорнії з досягнення вуглецевої нейтральності всієї економіки до 2045-го року.

02000, Україна, Київ, Київ, вул. Садова 70-110 (Авторинок Жуляни)
Коментарі
Поки немає коментарів
Написати коментар