Pea Car - ідеальний автомобіль для ГороШинника

Поширити:

Pea Car - ідеальний автомобіль для ГороШинникаАвтомобільний світ дуже різноманітний. Він перебуває в безперервному розвитку, внаслідок чого постійно з'являються унікальні та інноваційні конструкції транспортних засобів. Але такий шлях не повниться одними лише успіхами. Були й такі екземпляри, які, завдяки своїй особливій конструкції, викликали подив у більшості автомобілістів, і, як наслідок, не здобули популярності. Сьогодні ми розповімо вам про один із таких автомобілів.

Велика ймовірність того, що ви навіть не чули про цей автомобіль. Але, тим не менш, він існує. Це не фантазія, не 3D-модель і не концепт. Це експериментальний транспортний засіб, який було створено в одному єдиному екземплярі. Цей автомобіль, що має назву Pea Car (гороховий автомобіль), був побудований британською компанією Asylum, яка спеціалізувалася на створенні спецефектів. Замовили його дві творчі людини з рекламного агентства BBH London - Метт Воллер і Дейв Монк. Круглий автомобіль яскраво-зеленого кольору вони замовили спеціально для телевізійної реклами гороху фірми Birds Eye, яка спеціалізувалася на продажу заморожених овочів.

Цей автомобіль, що зобразив маскот компанії, був сконструйований на модифікованому шасі, взятому з позашляхового картингу. Під Pea Car - ідеальний автомобіль для ГороШинника -світлина 2капотом у нього був двигун Honda, що дало змогу досягати максимальної швидкості в 97 км/год. На перший погляд могло здатися, що це чудо техніки є творінням автомобільної компанії Volkswagen, але це не так. Візуальна схожість простежується лише через те, що творці вирішили використовувати фари від VW Beetle. Це було єдине запозичення, адже всі інші запчастини були виготовлені на замовлення.

Pea Car був спроектований таким чином, щоб максимально бути схожим своєю формою на горошину. На створення цього транспортного засобу загалом пішло шість тижнів. Кузов автомобіля містив у собі дванадцять пофарбованих у зелений колір панелей, які, я нагадаю, створювалися за спеціальними кресленнями виключно для цього автомобіля. Головною фішкою було те, що в міру руху транспортного засобу, від нього відвалювалися всі ці деталі. Такою була задумка маркетологів.

Реклама вийшла на екрани в грудні 2005-го року. Ролик починається з того, що машина у формі горошини повільно їде з фермерського поля. Поки вона їде асфальтом, від неї поступово відвалюються складові частини. У підсумку, коли автомобіль добирається до місця призначення, від нього залишається лише голе шасі. Таким чином демонструється процес того, як овочі втрачають свої поживні властивості та вітаміни відтоді, як вони залишають поле фермера і до тих пір, доки люди їх не з'їдять. Після цього з кузова пересувного холодильника з маркуванням Birds Eye виїжджає новенький гороховий автомобіль, який ілюструє той факт, що овочі від цієї марки не втрачають своїх поживних властивостей, адже вони заморожуються одразу ж після збору врожаю.

Незважаючи на такий химерний дизайн і непрактичність у використанні, Pea Car сподобався великій кількості людей, які побачили його в рекламі. Багато хто навіть намагався купити такий автомобіль, не розуміючи, що це унікальний екземпляр, створений спеціально для рекламного ролика.

Після зйомки в рекламі, гороховий автомобіль перетворився з транспортного засобу на експонат Національного автомобільного музею в Сполученому Королівстві. Він простояв там якийсь час, після чого його придбала компанія Unilever Ice cream. Зараз побачити це диво техніки можна біля одного із закладів компанії, що розташований у містечку Волтон-на-Темзі.

02000, Україна, Київ, Київ, вул. Садова 70-110 (Авторинок Жуляни)
Коментарі
Поки немає коментарів
Написати коментар