Накачування шин азотом: усі плюси та мінуси

Поширити:

Майже у всіх європейських країнах уже дуже давно використовують азот для накачування шин. В Україні ця процедура не така поширена, але все ж має своїх поціновувачів, яких з кожним роком стає все більше. Уперше така технологія була застосована під час проведення «Формули-1». А вже потім отримала популярність і серед звичайних автомобілістів? Але чому? Які плюси пропонує така технологія? Давайте розбиратися.

Накачування шин азотом - це процес заповнення автомобільних шин чистим азотом замість повітря, яке ми зазвичай використовуємо для наповнення шин. Цей процес може бути доступним у деяких автомайстернях або спеціалізованих сервісних центрах.

Чому деякі автомобілісти надаються перевагу азоту під час накачування шин? Бо у такого методу накачування є безліч переваг. Азот має меншу швидкість проникнення через пори гуми порівняно з повітрям, що допомагає зберігати стабільний тиск у шинах більш тривалий термін. Окрім того азот має меншу кількість водяної пари порівняно з повітрям. Це може зменшити ризик утворення корозії всередині шин, завдяки чому загальний строк служби виробу істотно збільшиться. Також азот куди як стабільніший при змінах температури. В свою чергу це позитивно впливає на тиск у шинах під час екстремальних погодних умов.

Варто також зазначити, що азот легший за повітря, тому накачані ним покришки теж важать менше за ті, в які закачано повітря. Це надає автомобілю суттєвої надбавки до плавності ходу. Переваг не мало, чи не так? Але якби все було так ідеально, то уже давно усі б перейшли на накачування коліс азотом. Є у цієї технології і свої недоліки.

Головним недоліком є те, що не кожен шиномонтаж може виконати цю процедуру. Для цього потрібно їхати в спеціалізований сервіс. Або ж купувати балон з азотом і возити його собою, що не дуже практично. А от насос для накачування повітря легко і безпечно возити з собою. Також варто відзначити, що накачування азотом обходить не дешево, через що багато автомобілістів і ігнорують подібну послугу.

У даної технології є безліч позитивних сторін, але також є і декілька негативних. Тільки зваживши усі «за» і «проти» варто переходити з повітря на азот. Це зовсім не обов’язкова процедура, адже більшість людей прекрасно їздить на покришках зі звичайним повітрям всередині. Але це досить цікаве та прогресивне ноу-хау, яке, ми впевнені, буде все більш популярним з кожним роком.

02000, Україна, Київ, Київ, вул. Садова 70-110 (Авторинок Жуляни)
Коментарі
Поки немає коментарів
Написати коментар
ß