Шинний концерн Goodyear і голландська дослідницька організація TNO продемонстрували нові можливості підвищення безпеки транспортних засобів за рахунок інтеграції технології аналізу шин у контролер антиблокувальної гальмівної системи випробувального автомобіля. Дослідження TNO показало, що інтеграція даних про шини на базі технології Goodyear SightLine в сучасні антиблокувальні гальмівні системи може скоротити гальмівний шлях автомобіля майже на 2 метри.
Завдяки спільним дослідженням і випробуванням на реальному тестовому автомобілі, компанії Goodyear і TNO довели, що поліпшена АБС, оснащена інформацією про тип шин і ступінь зносу протекторного рисунка, потенційно може підвищити загальну ефективність системи та скоротити гальмівний шлях на цілих 5,75%.
Представник компанії Goodyear заявив, що ця інтеграція може поліпшити гальмівний шлях, що може допомогти водіям уникнути аварій і знизити серйозність зіткнень, що призведе до підвищення безпеки дорожнього руху.
Goodyear і TNO почали співпрацювати ще в 2021-му році в рамках спільних досліджень та ініціатив з тестування, спрямованих на оцінку продуктивності контролера АБС за допомогою інтеграції інтелектуальної інформації про шини. TNO обрали для співпраці саме Goodyear завдяки їхній технології SightLine. Її завдання - аналізувати шини і забезпечувати прямий огляд стану шин, транспортного засобу і дороги за допомогою передових алгоритмів і моніторингу в реальному часі.