«Перемички» на протекторі шини виконують важливу функцію для підвищення стабільності та поліпшення керованості автомобіля. Основне зчеплення шини з дорогою відбувається за рахунок її контакту з поверхнею. Що більша площа цього контакту - так званої плями контакту - то краще зчеплення. На ідеальних дорогах, наприклад, на сухому асфальті, найкращим вибором була б гладка шина, або «слік», як ті, що використовуються в перегонах Формули-1. Такі шини відмінно тримають дорогу, але це працює тільки в ідеальних умовах, що рідко зустрічається на звичайних дорогах.
У реальному житті на дорогах можуть бути вода, бруд, пісок, сніг або лід. Щоб шина зберігала контакт з дорогою в таких умовах, потрібно, щоб вода і бруд могли виходити з-під плями контакту. Для цього протектор оснащений різними канавками, які допомагають відводити зайві елементи, забезпечуючи зчеплення з дорогою.
Однак у шинах завжди важливий баланс. Коли додається рисунок для поліпшення роботи в складних умовах, з'являються і деякі недоліки. Наприклад, на новій шині блоки протектора зазвичай високі, і це може вплинути на їхню стабільність, що особливо важливо для зимових шин. За рахунок більш глибокого протектора і м'якості гуми зимові шини часто менш стійкі на дорозі.
Виробники вирішують цю проблему різними способами, такими як створення складних форм блоків протектора або використання твердої гуми біля їхньої основи. Але найбільш ефективним рішенням стали перемички між блоками. Вони дають змогу зберегти переваги високих блоків для відведення води та снігу, водночас роблячи їх більш стійкими. У результаті шина краще керується на високій швидкості та під час маневрування, а курсова стійкість автомобіля значно зростає. Таким чином, перемички в протекторі - це вдале інженерне рішення, що вирізняє якісні шини.