Комплектом шин для легкового автомобіля прийнято вважати 4 штуки. Однак чимало автомобільних компаній свого часу намагалися змінити ці правила. Наприклад, британська компанія Reliant Motor у 1953-му році випустила на ринок триколісний автомобіль Reliant Regal. Про те, що з себе представляла ця машина, які плюси і мінуси мала і чому не прижилася серед автомобілістів ми вам сьогодні і розповімо.
Перші автомобілі цієї моделі виходили під модифікацією Mk I і були експериментальними. Однією з особливостей першої модифікації були дерев'яні рами та дискретні панелі кузова. Однак компанія не стояла на місці і постійно модернізувала свій автомобіль, змінюючи покоління за поколінням. У 1962-му році почалося виробництво Reliant Regal Mk VII. Ця модифікація мала оновлений дизайн корпусу; новий двигун і нові колеса. Автомобіль випускали в чотирьох різних модифікаціях: Regal 3/25, Regal 3/30 (к-ть. коліс / к-ть. кінських сил у двигуні), Regal 21E і Regal 21E 700. Версія 21E від звичайної відрізнялася наявністю протитуманних фар, хромованого бампера і сонцезахисних козирків.
Автомобіль використовував невеликі шини, яких цілком було достатньо для того, щоб витримати компактний транспортний засіб. Так, усі модифікації Reliant Regal використовували покришки типорозміру 5.20-13. Внаслідок цього комплектація була вкрай дешевою. По-перше, шин було всього три, а, по-друге, вони були невеликими і недорогими.
Однією з головних особливостей цього автомобіля було те, що його корпус був виготовлений зі склопластику. Це дало змогу компанії-виробнику використовувати компактні та менш потужні двигуни, які до того ж мали невелику вартість. Усе це робилося для того, щоб максимально зменшити вагу автомобіля. Завдяки легкій конструкції вагою до 700 кг автомобіль може експлуатуватися у Великій Британії і як мотоцикл. Тобто, для того, щоб керувати цим транспортним засобом, достатньо було водійського посвідчення з категорією мотоцикла.
І все, здавалося, йшло добре: дешевий і компактний автомобіль добре продавався по всій Європі, приносячи компанії-виробнику великий прибуток. Але в 1973-му році Reliant Regal було знято з виробництва. Вся справа в тому, що автовиробники почали робити все більше і більше спортивних автомобілів, які виділялися хорошими швидкісними характеристиками та унікальними дизайнами кузовів. Автомобілістам хотілося їздити на чомусь красивішому, нехай і довелося жертвувати економією. Внаслідок цього непримітний Reliant Regal просто загубився на тлі конкурентів.