МИ ПРАЦЮЄМО

Чим шини з маркуванням "XL" відрізняються від аналогічних без нього

Поширити:

При виборі шин можна зіткнутися з таким параметром як XL, нанесеним на боковину шини. Що це таке, навіщо воно та чому такі шини підходять не на всі автомобілі? Зараз ми з Вами в цьому розберемося.

Отже, XL, або Extra Load, означає збільшене допустиме значення навантаження, яке здатне витримувати шина. Аналогічні значення характерні і для двох інших поширених позначень - RF (Reinforced) і SUV (Sport Utility Vehicle). Такі шини мають збільшені на 3-4 одиниці показники індексу навантаження, ніж аналогічні покришки в стандартному виконанні.

Шини Extra Load встановлюються на колеса важких повнопривідних автомобілів, кросоверів та позашляховиків. Ця технологія дозволяє збільшити вантажопідйомність автомобіля без необхідності збільшення висоти профілю шини. Ці показники досягаються за рахунок внесення змін у конструкцію шини. Каркас боковини, як і всієї покришки в цілому, робиться жорсткішим за рахунок додаткових шарів металевого корда, брекера або використання іншого складу гумової суміші. Перед покупкою також варто враховувати, що робочий тиск у шинах з позначкою XL буде вищим, ніж у шини аналогічного розміру із звичайними індексами навантаження.

 

Гума з позначкою Extra Load є обов'язковою для встановлення на автомобіль, якщо про це сказано в посібнику з експлуатації. Використання таких шин має низку переваг і деякі з них стануть особливо важливими для багатьох водіїв:

• збільшена зносостійкість;
• знижений шанс механічного пошкодження під час експлуатації;
• покращений показник керованості під час руху та проходження поворотів;
• зменшення ризику перенавантаження автомобіля.

Але не варто забувати і про недоліки. Через щільніший каркас боковина стає більш жорсткою. Водії відзначають рівень шуму, який вищий, ніж у звичайної шини, більшу витрату бензину та зниження комфорту в салоні авто.

02000, Україна, Київ, Київ, вул. Садова 70-110 (Авторинок Жуляни)
Коментарі
Поки немає коментарів
Написати коментар