Типорозмір | Індекс навантаження | Індекс швидкості | Наявність | ||
---|---|---|---|---|---|
Matador MPS 500 Sibir Ice Van 215/75R16C 113/111R |
113/111
до 1150/1090 кг
|
R
до 170 км/год
|
Немає |
Matador MPS 500 Sibir Ice Van – це зимова шипована шина, призначена для експлуатації на малотоннажних вантажівках та мікроавтобусах. Завдяки особливостям протекторного рисунка без проблем справляється навіть із дуже поганим дорожнім покриттям, включаючи повністю заледенілий асфальт.
Бігова доріжка протекторного рисунка складається з двох поздовжніх ребер, кожне з яких поділено на велику кількість зігнутих гострокутних блоків. Така конструкція забезпечує чудовий показник курсової стійкості при русі, а також створює велику контактну пляму між шиною та дорогою. Множинні канавки між блоками відіграють роль гострих кромок зачеплення. Вони глибоко «вгризаються» у дорожнє покриття, гарантуючи прекрасні тягово-зчіпні та гальмівні властивості, як на сухому та мокрому, так і на засніженому або заледенілому асфальті. Посилюються всі ходові параметри за рахунок хвилястих ламелей, які рясною сіткою покривають всі протекторні блоки. При наборі та зниженні швидкості вони розкриваються, гарантуючи додатковий параметр «тяги» між шиною та дорогою. У плечових зонах розташовані скошені прямокутні блоки підвищеної жорсткості, що відповідають за стабільний показник зчеплення з дорогою під час маневрування та проходження складних поворотів. Також ці блоки вступають як додаткові бічні грунтозачепи. Вони допомагають шині більш ефективно прогризати собі шлях крізь пухкий сніг, не дозволяючи автомобілю в ньому загрузнути.
Завдяки заводському обшипуванню сталеві стрижні щільно «вклеєні» в каркас шини, внаслідок чого вони не вивалюються під час руху. Шипи мають направлене розміщення, що допомагає їм ефективно «чіплятися» навіть за дуже заледенілий асфальт, не дозволяючи авто піти в неконтрольований занос.
Аквадренаж покришки Матадор МПС 500 Сибір Айс Ван здійснюється за рахунок одного глибокого поздовжнього каналу та великої кількості діагональних канавок. Завдяки злагодженій роботі цих елементів забезпечується максимально швидкий відтік надлишків рідини та талого снігу з-під плями контакту шини з дорогою, внаслідок чого зводиться до мінімуму можливість виникнення ефектів аквапланування та пробуксовки.