Типорозмір | Індекс навантаження | Індекс швидкості | Наявність | ||
---|---|---|---|---|---|
Lassa IceWays 2 175/70 R13 82T (ПІД ШИП) |
82
до 475 кг
|
T
до 190 км/год
|
Немає |
Lassa IceWays 2 - це зимова шина, призначена для експлуатації на легкових автомобілях, які пересуваються в умовах добре асфальтованого дорожнього покриття. Дана модель чудово себе почуває, як на сухому і мокрому, так і на засніженому або замерзлому асфальті, зберігаючи при цьому відмінні тягово-зчіпні і гальмівні характеристики. Ці показники можна суттєво посилити, так як шина володіє отворами під шип. Після установки сталевих стержнів шина набуває показників підвищеної прохідності, завдяки чому без проблем утримує зчеплення навіть з дуже сильно замерзлим дорожнім покриттям.
У центрі бігової доріжки протекторного рисунка знаходиться поздовжнє стріловидне ребро з великою кількістю діагональних зазубрин. Воно відповідає за стабільну курсову стійкість при русі по прямій дорозі. Від нього до плечових зон відходять скошені прямокутні блоки підвищеної жорсткості, розділені між собою діагональними канавками. Завдяки цим канавкам утворюється велика кількість гострих зачіпних крайок, які «вгризаються» в дорожнє покриття, гарантуючи прекрасні тягово-зчіпні і гальмівні властивості. До того ж, всі протекторні блоки покриті хвилястими ламелями, які розкриваються при наборі і зниженні швидкості, гарантуючи додатковий показник «тяги» між шиною і дорогою. У плечових зонах блоки мають підвищену жорсткість, а між собою вони розділені широкими і глибокими поперечними жолобками. Завдяки цим блокам, шина зберігає стабільне зчеплення з дорогою при маневруванні і проходженні складних поворотів. До того ж, вони виступають в якості потужних бічних грунтозацепів, які допомагають шині «прогризати» шлях крізь пухкий сніг і не дозволяють їй загрузнути.
Аквадренажна система покришки Ласса АйсВейс 2 складається з двох глибоких поздовжніх каналів і великої кількості діагональних канавок. Вони максимально швидко справляються з усуненням надлишків рідини і талого снігу з-під плями контакту шини з дорогою, внаслідок чого зводиться до мінімуму можливість виникнення ефектів аквапланування і пробуксовки.