Типорозмір | Індекс навантаження | Індекс швидкості | Країна | Наявність | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Dunlop SP Winter Response 2 185/60 R14 82T |
82
до 475 кг
|
T
до 190 км/год
|
|
Немає |
Dunlop SP Winter Response 2 - це зимова нешипована шина, призначена для експлуатації на легкових автомобілях, які пересуваються в умовах добре асфальтованих міських вулиць. Основною особливістю даної моделі є те, що вона має показники підвищеної прохідності, що дозволяє їй долати навіть ділянки погано розчищеної дороги.
Бігова доріжка складається з поздовжнього ребра, складеного з прямокутних скошених блоків, які оточують стріловидне ребро. Завдяки цьому ребру забезпечується прекрасна курсова стійкість. В цілому ж, конструкція забезпечує максимально велику пляму контакту між шиною і дорогою, що забезпечує прекрасні тягово-зчіпні і гальмівні властивості. Завдяки великій кількості діагональних канавок, які поділяють протекторні блоки, утворюється безліч гострих кромок зачеплення, що підсилюють зчеплення між дорогою і шиною. Також, завдяки глибині канавок, блоки виступають в якості потужних грунтозацепів, завдяки чому шина демонструє прекрасні вигрібні властивості, що дозволяє їй без проблем переміщатися по сніговій "каші" без ризику загрузнути. Крім іншого, всі блоки покриті поперечними діагональними ламелями, які розкриваються при наборі і зниженні швидкості, утворюючи додаткову «тягу» між шиною і дорогою. У плечових зонах розташовані прямокутні блоки підвищеної жорсткості, що відповідають за надійне зчеплення з дорогою при маневруванні і проходженні поворотів. А завдяки скошеним жолобкам, що розділяють плечові блоки, шина прекрасно справляється навіть з маневруванням на сильно засніженій дорозі.
Аквадренаж покришки Данлоп СП Вінтер Респоунс 2 здійснюється за рахунок двох глибоких поздовжніх каналів і великої кількості поперечних канавок, розташованих в центральній і плечових зонах. Завдяки цьому відбувається максимально швидке усунення надлишків рідини і талого снігу з-під площі контакту шини з дорогою, таким чином, запобігаючи можливості виникнення ефектів аквапланування і пробуксовки.