Типорозмір | Індекс навантаження | Індекс швидкості | Країна | Дата | Наявність | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Doublestar Winterking DW08 215/65 R16 102H XL |
102
до 850 кг
|
H
до 210 км/год
|
|
2024
|
Немає |
Doublestar Winterking DW08 - це зимова шина, призначена для експлуатації на легкових автомобілях. Завдяки своєму протекторному рисунку демонструє відмінні ходові характеристики незалежно від погодних умов. Важливим аспектом є те, що дана модель має отвори під шип, внаслідок чого ходові характеристики можна багаторазово посилити.
Дана модель має направлений дизайн протекторного рисунка. У самому центрі знаходиться поздовжнє ребро підвищеної жорсткості, від якого до плечових зон відходять вигнуті блоки. Між собою вони розділені широкими діагональними канавками, які виконують функцію гострих кромок зачеплення. Вони гарантують чудові тягово-зчіпні та гальмівні властивості, як на сухому і мокрому, так і на засніженому або зледенілому асфальті. Варто також зазначити, що поздовжнє ребро в центрі бігової доріжки гарантує чудовий показник курсової стійкості під час руху. Усі ходові характеристики під час руху посилюються за рахунок хвилястих ламелей, які у великій кількості нанесені на всі протекторні блоки. При наборі і зниженні швидкості вони розкриваються, забезпечуючи додатковий параметр «тяги» між шиною і дорогою. У плечових зонах знаходяться скошені прямокутні блоки підвищеної жорсткості, які відповідають за стабільне зчеплення з дорогою під час маневрування і проходження складних поворотів. Також вони відіграють роль бічних грунтозачепів, які не дають змоги загрузнути автомобілю в пухкому снігу.
До речі, всі ходові характеристики можна істотно посилити, оскільки ця модель має отвори під шип. Скориставшись послугами спеціалізованих сервісів, можна встановити сталеві стрижні в компаунд шини, підвищивши загальний показник прохідності.
Аквадренаж покришки Даблстар Вінтеркінг ДВ08 здійснюється за рахунок великої кількості глибоких діагональних канавок. По ним відбувається максимально швидкий відтік надлишків рідини і талого снігу з-під плями контакту шини з дорогою, внаслідок чого мінімізується можливість виникнення ефектів аквапланування і пробуксовки.