Типорозмір | Індекс навантаження | Індекс швидкості | Наявність | ||
---|---|---|---|---|---|
Debica Frigo HP 195/55 R15 85H |
85
до 515 кг
|
H
до 210 км/год
|
Немає |
Debica Frigo HP - це зимова нешипована шина, призначена для експлуатації на легкових автомобілях, чиї водії навіть в холодну пору року полюбляють високошвидкісний стиль водіння. Дана модель має прекрасні тягово-зчіпні і гальмівні властивості, які не втрачаються навіть на високих швидкостях.
У самому центрі бігової доріжки протекторного рисунка знаходиться тонке поздовжнє ребро, яке відповідає за надійну курсову стійкість автомобіля при русі по прямій дорозі. В цілому ж, протекторний рисунок виконаний у вигляді класичної «ялинки»: від центрального ребра до плечових зон відходять множинні скошені прямокутні блоки, розділені між собою діагональними канавками. До того ж, на всі ці блоки нанесені множинні прорізи. Велика кількість канавок і прорізів забезпечує шину гострими зачіпними кромками, які «вгризаються» в дорожнє покриття, забезпечуючи чудові тягово-зчіпні і гальмівні характеристики при їзді, як по сухому і мокрому, так і по засніженому або замерзлому дорожньому покриттю, незалежно від швидкісного режиму . Крім іншого, все протекторні блоки покриті рясною сіттю ламелей, які розкриваються під час руху, істотно покращуючи показники зчеплення і гальмування, навіть на повністю замерзлій дорозі. У плечових зонах знаходяться скошені прямокутні блоки підвищеної жорсткості, що відповідають за стабільність зчеплення з дорогою при маневруванні і проходженні особливо складних поворотів. До того ж, завдяки широким жолобкам між блоками, утворюються потужні бічні грунтозацепи, які не дозволяють шині загрузнути в глибокому снігу.
Аквадренажна система покришки Дебіца Фріго ХП працює за рахунок двох глибоких поздовжніх каналів і великої кількості діагональних канавок. По ним відбувається максимально швидкий відтік надлишків рідини і сніжної «каші» з-під плями контакту шини з дорогою, що зводить до мінімуму можливість виникнення ефектів аквапланування і пробуксовки.